Saturday, 15/12/2018, 2:48:27 PM
Welcome, Guest
Main » Articles » Articles » People & Community

Kelar Perut Bayi
Aduhai... yang kat situ bunuh anak orang. Yang kat sini bunuh anak sendiri. Patut la husband aku cakap aku ni patut idop zaman 60-an. Aku cukop sensitip ngan citer-citer kekejaman nih.

Sebagai ibu, korang rase sanggup tak nak kelar-kelar anak yang korang baru lahirkan walaupon korang marah sangat ngan laki korang? 

Kite dok sibuk bercerita pasal keganasan rakyat-rakyat negare lain. Yang dekat-dekat sini pun ape kurangnye. 

Dah la. Malas nak cakap banyak. Wat aku sakit hati je.


Oi mak yang kejam! Puas ati tak??

Category: People & Community | Added by: Scha (19/10/2011)
Views: 461 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]